Nytt Datum För Rättegång



Jag har kollat så mycket jag kunde på det som visades Live från rätten.
Det hände inget speciellt faktiskt förrutom att dom bestämde ett nytt datum!
Den 14:e juni kommer Dr. Conrad Murray samt Jacksons familj befinna sig
i rätten åter igen. Det är antagligen då vi får veta om det blir en rättegånng eller
om alla anklagelser på Dr. Murray dras tillbaka.

När jag kollade på Live videon såg jag flygplanet med bannern,
som jag lagt upp i ett tidigare inlägg. & alla fans som var där och stöttade
hade gjord sjukt grymma plankat/skyltar som dom stog med!

Så nu hoppas vi på att rättvisan segrar den 14 juni!

WE DEMAND JUSTICE FOR MICHAEL JACKSON!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0