HOW I BECAME A REAL MICHAEL JACKSON FAN

Jag hittade den här videon på youtube och de handlar om en person och han/hon berättar hur han blev ett michael jackson fan.

Jag tror många av er känner igen er lite i filmen.

Jag själv blev ett riktigt Michael jackson fan typ dagen efter hans död.

asså  jag kommer ihåg, jag skulle precis åka hem ifrån min mormor och när jag vi gick förbi ett cafe så såg jag artikeln

''Michael Jackson mystisk död i natt'' asså jag var så jävla chockad och jag kunde inte tro de var sant jag trodde han kanske bara hade svimmat eller nått för jag ville inte tro att de var sant sen varje dag skev tidningar, dom pratade om de hela tiden på tv och då förstog jag, han är död på riktigt. han var ''Gone too soon''.
Asså jag önskade att jag visste mer om Michael före hans död.
Men när jag kom hem så sökte jag på massa michael jackson låtar och hörde mer och mer nya låtar och jag blev liksom fast.
Nu lyssnar jag på minst typ 10 gånger eller mer tror jag av hans låtar varje dag och jag tröttnar aldrig.
asså jag fattar inte hur en människa kan bli så missförstådd som MJ asså allt han gått igenom.
Om ni tar er lite tid och försöker kolla på vad han själv säger och hans hemvideos så kommer ni ändra uppfattning om honom.
De gjorde jag. Förut brydde jag mig inte så mycket om honom de ända jag kände till om honom vad typ dom kändaste låtarna som ''Thriller'' och ''Billie Jean'' O.S.V. Oh han var först mörk och sedan hade blivit vit.
Men nu vet jag mycket mer om honom och tycker att han var en underbar människa och han lärde oss mycket och han hjälpte svårt sjuka barn och gjorde låtar som tex:Heal the world.
Han öppnade allas ögon och fick oss att tänka.
Ja lite kanske vart lite konstigt  i texten men de jag vill komma fram till är att han var så missförtådd eller vad de nu heter och att människor dömer någon så fort den hör något rykte eller så fort den hittar något fel på en tillexempel som när michael blev vit så kom massor av rykten.
Jag tror mer på vad han sa jämfört med pressen.

Ja, jag hoppas ni förstår vad jag menar och jag tror många av er känner igen er lite.
 
Tillsist så lägger jag upp en bild på THE KING OF POP!
R.I.P Michael!

 


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Känner precis som du!



Sv: Ja, det var han. :D Det händer inte så mycket idag, själv? :)

2010-03-06 @ 13:35:48
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Det är svårt att förstå att en sånt underbart person har försvunnit från världen. :'( Jag tror aldrig att jag kommer förstå det...

2010-03-06 @ 13:44:19
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

Han har verkligen förändrat HELA MITT LIV.

Jag har börjat bry mig mer, inte bara tänka på mig själv, Michael har gjort mig till en bättre människa.

Han är min gud, min hjälte.

Jag känner EXAKT som du.

Det känns som om alla som älskar Michael hör ihop och förstår varandra, det är ganska svårt att förklara men alla vi har försändrats av samma människa.

The king of pop, rock, soul and my heart.

1958-2009 Like a comet blazing 'cross the evning sky GONE TOO SOON!

Älskar din blogg, ska absolut följas!

L.O.V.E

2010-03-06 @ 19:17:52
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Haha, det var kul och chatta med dig också. (:

2010-03-06 @ 20:11:42
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Haha, visst, jag ska bara duscha. ;)

2010-03-06 @ 20:23:26
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Karolina

Håller med, han var väldigt missförstådd, han är det fortfarande och det är ganska sjukt att folk trodde/tror på alla lögner dom läser om! Så mycket som han gjort för andra och hur andra förändrat miljontals människor, han har helt klart förändrat mig på flera sätt, har börjat tänka mer på vad jag gör och han fick mig att vilja hjälpa andra människor. Jag kommer nog aldrig rikigt förstå att han verkligen är borta, det är för overkligt! Han var en sån underbar person, helt perfekt, inte ett enda fel, perfekt!



Here One Day, Gone One Night... Gone Too Soon.

2010-04-16 @ 16:47:26
URL: http://karolinarautio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0