Ja vad ska man säga han var en underbar människa, kolla bara på videon så ser ni en underbar människa nämligen Michael Jackson


Här är ett klipp jag hittade där man ser hur michael verkligen hjälper svårt sjuka barn.

Han skänker en massa miljoner dollar ger barn leksaker, autografer m.m.

Han förändrade mångas liv över hela världen, många av dagens artister skulle inte ha funnits om inte michael fanns för alla artister har fått nått form av insperation av honom.

Ja de jag ville få sagt är att han var en underbar människa och gjorde mycket skillnad här i världen mer än någon annan någonsin gjort tror jag!

Asså kolla på klippet jag lovar er ni mj fans ni kommer nog får en tår eller två när ni ser den här videon :)

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/kväll :D


Kommentarer
Postat av: Hanna: MJ fan

Det är så sött! we love you michael, thank you for all the love you showed use and the rest of the world! <33

2010-03-11 @ 15:50:39
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0