MJ's sweetest smile


Här är ett klipp där man ser Michaels fina leende!
Asså jag kan till och med få en tår i ögat av att se sånna här filmer med mj och jag kan inte fatta att en sån fin människa som han var är borta! Jag tror ni som är stora mj fans som mig förstår mig men ni som kanske inte är så stora mj fans kanske inte förstår.
Men de är svårt och förklara.
Jag älskar verkligen den här videon för man får se många stunder där mj hade kul och skrattade och jag tror och hoppas att han fått en bättre plats nu iallafall.
Rest in peace Michael!!!
Ha en forsatt trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna: MJ fan

Ooooh, you making me cry!!

2010-03-10 @ 17:19:48
URL: http://hannadacke.blogg.se/
Postat av: Anonym

man kan se att han verkligen ler på riktigt, att han verkligen ler, inte något falskt

2010-03-10 @ 17:22:33
Postat av: Matilda

Världens vackraste människa med världens vackraste leénde!

2010-03-11 @ 15:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0