Exfrun Debbie Rowe grät vid graven



Hysteriskt gråtande har Michaels exfru Debbie Rowe besökt stjärnans grav.
Mamman till Jacksons barn, Prince och Paris, välkomnades av fansen. 
Debbie Rowe, nära vän till Jackson i 20 år och senare hans hustru, närmade sig Forest lawn memorial park i Glendale, Kalifornien, försiktigt i onsdags. Hon vågade sig först inte fram av rädsla för de många fans som samlats.
- Vi såg henne köra fram och tillbaka. Vi tog kontakt och presenterade oss, skriver ett av fansen på MichaelJacksonHoaxDeath.net.
- Hon grät och kramade oss, uppenbarligen förkrossad över Jacksons död.

Källa: Expressen.


Kommentarer
Postat av: Michael lover<3333333333

Vet inte varför men jag sitter här och gråter nu, gråter för att min älskling , Mike, är borta....Helt plötsligt bara, men ja, ibland blir det så bara....



Sv: Okej, låter trevligt. Själv har jag kollat på This is it med min kära familj.<3

2010-03-05 @ 23:06:17
URL: http://michaeljacksonblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0