Fin kommentar

Hej, jag tänkte bara säga att jag fick en jätte fin kommentar av en person och jag blir så glad av alla fina kommentarer jag får :)
fortsätt med de! ;)

Här är kommentaren:

Han har verkligen förändrat HELA MITT LIV.
Jag har börjat bry mig mer, inte bara tänka på mig själv, Michael har gjort mig till en bättre människa.
Han är min gud, min hjälte.
Jag känner EXAKT som du.
Det känns som om alla som älskar Michael hör ihop och förstår varandra, det är ganska svårt att förklara men alla vi har försändrats av samma människa.
The king of pop, rock, soul and my heart.
1958-2009 Like a comet blazing 'cross the evning sky GONE TOO SOON!
Älskar din blogg, ska absolut följas!
L.O.V.E

Han har förändrat mitt liv också, hoppas de var okej att jag la upp din kommenar här på bloggen. :)

Här kan ni besöke hans/hennes blogg: Här.



Kommentarer
Postat av: Michael Jackson hyllnings blogg,<3

sv: Åhh det är helt okej! :)<3

Jag ska absolut följa din blogg! :)<3

Hoppas du ska titta in på min då och då :)<3

L.O.V.E

2010-03-07 @ 08:17:47
URL: http://mjhyllningsblogg.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Jag var hos min vän och hade kul. :)

2010-03-07 @ 09:24:35
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Hanna: MJ fan

vilken fin kommentar!!

We love you michael, and we all do this for one thing, love, L O V E

2010-03-07 @ 18:07:49
URL: http://hannadacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0