Svaren till frågestunden

Här kommer svaren till frågestunden jag hade förrut.

Hur gammal är du?
Jag är 13 men jag fyller 14 på lördag, 8 maj :D

Hur länge har du gillat mj?
Jag blev ett stort fan precis efter hans död :( för jag visste inte så mycket om honom :(
Önskade jag hade kunnat bli ett fan tidigare.

När började du gilla michael?:)
Efter hans död :(.

Har du någon annan artist du gillar mycket?
Ja, några stycken men igen slåt MJ <3 :)

Tycker du michaels låtar var bäst när han var liten eller vuxen? :)
Dom har alltid varit bäst när han var liten och vuxen :)

Jag undrar hur gammal michael blev?
Michael blev 50 år, han skulle  fylla 51år, 29 agusti.

vad gör hans barn nu?
Dom går i en skola och så håller dom på med karate också :D
Senast såg jag att dom hade gult band ;)

Vart är Michaels barn nu?
Dom bor hos sin farmor, Michaels mamma Katherine Jackson.

Vilken låt är den bästa av Michael tycker du?
Jag gillar alla och de är svårt och säga en favorit men i sommras lyssnade jag hela tiden på Man in the mirror så de får bli den då ;)
Men som sagt jag älskar alla och svårt och välja en speciell favorit för alla är så bra :)

Vad är det bästa med MJ?
De bästa med michael är nog asså nej allt är bäst med MJ!!!!!!!! :)

Favoritlåt?
Svår fråga men jag lyssnar mest på MJ så de får nog bli samma svar som den förr förra frågan ;)

Favoritfärg?
Lila, Blå, Svart och röd, Michaels favorit färger var ochså svart och röd. :)

Favoritmat?
Jag Gillar den mesta maten och har fler favorit rätter.

Vilken är den bästa filmen du har sett?
De vet jag nog inte riktigt :/ har sett så många!

Vilka bloggar läser du?
Jag läser massa av bloggar och olika sortes bloggar.

Vilka MJ saker äger du?
Dom MJ saker jag äger just nu är, 2 DVD:er, The wiz och This is it, 6 album.

Vilken är MJs populäraste låt?
Michael har ju många kända och populära låtar.
Men den populäraste tror jag nog är Billie Jean.

Tror du att michael lever?
Igentligen tror jag inte han lever men när man ser massa saker från tillexempel TMZ så blir jag lite osäker.

Vad hette den sista låten som Michael skrev tillsammans med sina bröder?
2300 Jackson street.


De var nog alla frågor jag fick in men om du har nån fråga här du inte fick svar på eller om du kommer på nån fråga nu kan du alltid fråga i mitt bloggsvar, frågelådan där uppe i vänstra hörnet så får ni svar där :)


 
MJ - Billy Jean :)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

fan va snygg blogg! :O jag älskar MJ!!<33333

2010-05-08 @ 20:48:22
URL: http://agdaslife.blogg.se/
Postat av: MJ<33

Blogga mer!!

2010-05-18 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0